« terug naar vorige pagina

Tip of klacht

Heeft u een compliment of een tip?

Heeft u een compliment of een tip voor ons, of voor één van onze medewerkers? Bespreek dit dan met de persoon waar het om gaat. Leg uit waar u tevreden over bent. Een compliment of een tip horen wij natuurlijk graag! Deze mag u ook mailen aan praktijkmanager@hetdoktershuus.nl.

Heeft u een klacht?

We proberen u altijd zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Als dat zo is, dan horen we graag van u. Bespreekt uw klacht eerst met uw zorgverlener.

Neem contact met ons op om uw klacht te bespreken.

Zo kunnen we samen naar een oplossing zoeken. Wij willen graag samen met u kijken welke op oplossingen mogelijk zijn. We gebruiken uw klacht daarnaast ook om onze dienstverlening te verbeteren.

Bent u ondanks ons contact over de klacht niet tevreden?

Dan is er een onafhankelijke partij die ons kan helpen. We zijn als praktijk aangesloten bij de Spoedpost Huisartsen Deventer (HCDO). Zij hebben een klachtenfunctionaris, die als bemiddelaar zal optreden tussen u en ons. 

Dus:

  1. Heeft u een klacht? Klik hier voor het klachtenformulier van Het Doktershuus. 
  2. Komen we er niet uit? Schakel de klachtenfunctionaris van de HCDO in. De klachtenfunctionaris neemt zo snel mogelijk contact met u op om de klacht met u te bespreken.